.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مازندران+تصاویر
اخذ رای در شعب رای گیری از ساعت 8 صبح امروز همزمان در سراسر کشور در مازندران هم آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ، یونسی رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به آغاز رای گیری از ساعت 8 صبح در سراسر استان گفت: برخی شعبه ها از جمله در ساری ، قائم شهر ، آمل ، بابل ، جویبار و چالوس مردم قبل از آغاز ساعت انتخابات ، در انتظار رای دادن بودند.

 

وی افزود: 2 میلیون و 536 هزار نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان حق رای دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 49 هزار مازندرانی رای اولی هستند گفت: 61 هزار نفر در حوزه های اجرایی، نظارت، بازرسی و محافظت برای برگزاری انتخابات در این استان ساماندهی شدند.

یونسی با اشاره به اینکه 7 هزار و 931 صندوق اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مازندران در نظر گرفته شد افزود: از این تعداد سه هزار و 898 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و چهار هزار و 33 صندوق برای انتخابات شوراها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رای دهندگان برای شرکت در انتخابات، شناسنامه عکسدار و کارت ملی همراه داشته باشند افزود: متولدین 29 اردیبهشت 1378 و قبل از آن می توانند در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: استفاده از وسایل و امکانات دولتی و موسسات وابسته به دولت، تبلیغ کردن عوامل اجرایی و عوامل نظارت انتخابات در طرفداری یا بر علیه داوطلبان، تجمع های غیرقانونی خیابانی، استفاده از بلندگوی سیار خارج از محل سخنرانی و راه اندازی کاروان های تبلیغاتی ممنوع است.

یونسی شمار اعضای شوراهای شهر در این دوره از انتخابات را 316 نفر و اعضای شوراهای روستایی را 8 هزار و 140 نفر اعلام کرد و افزود: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هشت شهر مازندارن شامل بهشهر، نکا، قائم شهر، بابل، آمل، بابلسر، چالوس و تنکابن با 642 شعبه رای گیری، بصورت الکترونیکی انجام می شود.

وی گفت: مجموع نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران 16 هزار و 790 نفر است که از این تعداد 15 هزار و 18 نفر کاندیدای شوراهای روستا و هزار و 772 نفر نیز کاندیدای شورای شهر هستند .

مازندران با وسعت 23 هزار و 756 کیلومتر مربع سه میلیون و 230 هزار نفر جمعیت دارد که در 22 شهرستان ، 58 شهر ، 55 بخش ، 129 دهستان و 3 هزار و 697 آبادی ساکن هستند.


آغاز رای گیری در مازندران


آغاز رای گیری در مازندران

 


 

حضور شهروندان قائمشهری در شعب اخذ رای
 

آغاز رای گیری در مازندران


 

حضور شهروندان جویباری در شعب اخذ رای


آغاز رای گیری در مازندران +تصاویر


 

 

حضور شهروندان آملی در شعب اخذ رای


آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مازندران+تصاویر


آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مازندران+تصاویر

 

 

 

 

حضور شهروندان ساروی در شعب اخذ رای     آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مازندران+تصاویر

 


آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مازندران+تصاویر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.